Etusivu / Ajankohtaista / Tilitoimisto Aarnion kasvu jatkuu

Tilitoimisto Aarnion kasvu jatkuu

TIEDOTE, julkaisuvapaa maanantaina 16.1.2023 kello 12:00

Tilitoimisto Aarnio on ostanut enemmistön Loimaan Tilipisteestä

Tilitoimisto Aarnio Oy on ostanut enemmistön Loimaan Tilipisteestä. Loimaan Tilipiste on auktorisoitu vuonna 1991 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa kokonaisvaltaisia taloushallinnon palveluita kolmen tekijänsä voimin yli 30 vuoden kokemuksella. Yritys on tarjoaa yksilöllisiä ja asiakaslähtöisiä palveluita kaiken kokoisille yrityksille aloittavista toiminimistä isoihin ja useita henkilöitä työllistäviin yhtiöihin.

”Olemme iloisia siitä, että Loimaan Tilipiste liittyy Aarnion joukkoon. Heidän kokemuksensa ja osaamisensa täydentävät erinomaisesti meidän tarjontaamme ja uskomme, että yhdessä pystymme tarjoamaan entistä parempaa palvelua asiakkaillemme ja auttamaan asiakkaiden arjen sähköistämisessä. Yhteistyömme lähti loistavasti käyntiin ja olemmekin jo yhdessä rekrytoineet Tilipisteelle yhden työntekijän lisää.”, sanoo Tilitoimisto Aarnion toimitusjohtaja Tatu Virta.

Tilipisteen yrittäjät Pirjo Karvonen ja Ulla Tynkkynen ovat erittäin iloisia siitä, että Loimaan Tilipiste tulee osaksi Aarniota. ”Alamme ja sen vaateet kehittyy isoin askelin ja tuntuu, että jatkuvasti tulee valtavasti lisää hallinnollista työtä, joihin pienen toimijan on yksin lähes mahdotonta vastata. Tuntuu, että vuosi vuodelta asiakkaiden palvelemiseen käytössä oleva aika on pienentynyt jatkuvasti hallinnollisen taakan vuoksi. Tämä yhteistyö takaa meille tarvittavan tuen sekä prosessit ja mahdollisuuden keskittyä entistä enemmän meidän työhömme, eli asiakkaidemme palvelemiseen.”, Pirjo Karvonen ja Ulla Tynkkynen sanovat yhteen ääneen.

Loimaan Tilipiste jatkaa toimintaansa omalla nimellään ja omassa toimipisteessään, ja tarkoitus on kasvattaa niin työntekijä- kuin asiakasmäärää, jotta Tilipisteestä tulee entistä vahvempi ja moderni toimija alueella. Tilipisteen ammattilaiset saavat itselleen noin 50 kollegan tuen arkeensa ja sen lisäksi yrityksen asiakkaat sekä koko Loimaan seutu pystyvät hyödyntämään Aarnion tuomaa laajaa palvelutarjontaa.

Tilitoimisto Aarnio Oy vuonna 1960 perustettu, nyt yli 50 taloushallinnon ammattilaista työllistävä, perheyritys ja auktorisoitu tilitoimisto. Aarnion toiminta on kasvanut viimevuosina niin yritysostojen kuin toimintojen kehittämisen myötä. Konsernin ammattilaiset työskentelevät tällä hetkellä viidessä toimipisteessä: kahdessa Turun toimipisteessä, Riihimäellä, Espanjan Aurinkorannikolla sekä nyt Loimaalla.

Työskentelyvälineet sekä -tavat ja -prosessit ovat muuttuneet, sähköistyneet ja osin automatisoituneet, mutta Aarnion toiminta jatkuu edelleen samoja tärkeitä palveluarvoja noudattaen. Palvelun ydin on edelleen yrittäjä-/asiakaslähtöisyys ja aito laadukas henkilökohtainen palvelu.

Tilitoimisto Aarnio tarjoaa asiakkailleen palveluja sloganinsa mukaisesti – Paljon enemmän kuin tilitoimisto. Kirjanpito-, palkkahallinto-, tilinpäätöspalvelut ja veroilmoitukset ovat toiminnan sydän, mutta vuosien aikana yritys on erikoistunut laajasti myös muihin palveluihin, kuten esimerkiksi ELY-kehittämispalveluihin, yrityksen kehittämisohjelmiin, rahoitushakemuksiin , laki- ja perintäpalveluihin, taloushallinnon ohjelmistokonsultointeihin, yrityksien perustamisiin, yritysten myymiseen ja sukupolvenvaihdoksiin sekä yrittäjälle optimoituihin ja räätälöityihin toimialakohtaisiin raportteihin.

Lisätietoja:

Tatu Virta, Tilitoimisto Aarnio, tatu.virta@aarnio.fi, 050 594 7144
Pirjo Karvonen, Loimaan Tilipiste, loimaan.tilipiste@seutuposti.fi, 040 522 2092
Ulla Tynkkynen, Loimaan Tilipiste, 040 522 8964